torsdag 15. oktober 2009

Inkjevetta !

Dagen i dag har vært av den typen hvor hodet har tatt seg fri før kroppen. Derfor ser jeg en anledning til å fortelle om det jeg helt klart anser som min største idrettsprestasjon noensinne. Det hele begynner med en spill og tegneseriebutikk som lå oppe på Løkkeveien. Det nærmet seg jul og jeg ble gitt penger for å kunne kjøpe en presang som ville overraske meg på julaften. Det jeg fant var en bunke med Hellblazer(jeg vet jeg nevner denne serien altfor ofte, men det er grunn til det !) hefter og i rekkefølge. Fra nr. seksti til rundt noen og sytti. Etter det fikk jeg et abonnement på serien, senere måtte jeg stille i butikken hver måned før jeg nå abonnerer fra Outland og i går kjøpte jeg nr. 259. Og det er her idrettsprestasjonen kommer inn. Jeg har nå 200 hefter i rekkefølge og utgitt i løpet 16 år og 8 måneder. Og det er vel lengre enn noe marathon ?

Ingen kommentarer: