tirsdag 3. januar 2012

1. Hvileskjær

Siden jeg ennå ikke helt er kommet i gang med å skrive nye innlegg, jeg har begynt, men har ennå til gode å fullføre et, får det være som en slags erstatning. Det jeg tenkte var å nevne noen av de seriene som har gjort sterkest inntrykk på meg i løpet av 2011 og som jeg følgelig har likt aller best. Dette er et ikke helt tilfeldig utvalg. Noen har jeg allerede skrevet om og noen vil helt sikkert få sitt eget innlegg senere.
Thomas Ott: R.I.P. Best of 1985-2004

Brian K Vaughan/Tony Harris: Ex Machina bok 10 :Term Limits

Mark Kalessniko : Mail Order Bride

Kevin Baker/Danijel Zezelj: Luna Park

Eric Drooker : Flood

Doug TenNapel : Ghostopolis

Warren Ellis/ John Cassaday: Planetary: Spacetime Archeology

Darwyn Cooke : Richard Stark`s Parker 1 og 2

Jason Aaron/R.M. Guera: Scalped

Bill Willingham/Mark Buckingham: Fables

Ingen kommentarer: