mandag 11. februar 2013

Nok en unødvendighet

Det hangler og går med denne bloggen. Det at jeg nå synes å kunne skrive bare et innlegg i uken, og at disse kanskje ikke er altfor interessante, må skyldes en rekke årsaker. Det får så være og som jeg ser det, har jeg allerede prestert. Og alt siden må være å regne som en bonus. Dermed famler jeg videre. Jeg har nevnt det ofte, og helt uten tilstrekkelige tilbakemeldinger, at jeg ikke helt vet hva eventuelle lesere og tegneserieinteresserte har lyst å bli minnet om og/eller bli presentert for.
Nå er det slik at antallet treff bloggen får har sunket og derfor har jeg funnet ut at det er søkeord som glimrer ved sitt fravær. Slik som: Mammalian Protuberances, Boobies, Breasts og Blue Tits. Det siste ga i det minste Høyskolen på Lillehammer over 1000 000 treff. Så var det at en skulle være takknemlig for lite og det faktum at kanskje noen leser det jeg skriver. Det er bare det at i løpet av de fire siste årene har jeg ikke lært meg og ikke sutre så innstendig.

Ingen kommentarer: